|
GIF Movie Gear: Obrázky, obrázky, hejbejte se(09/06/1999, Lukáš Tyl) Potuluji se volně Internetem, prohlížím si jednotlivé stránky, dívám se, co je dnes zajímavého, ale vše je při starém. Ale moment. Támhle jsem zahlédl někoho, kdo vypadá zajímavě. Haló, stůjte! Můžu vás požádat o interview?
Jak se vlastně jmenujete? Moje celé jméno je GIF Movie Gear.
Tak Vaše jméno známe. A odkud vlastně pocházíte? Původem pocházím z USA a patřím do rodiny Gamani Productions.
V jakém prostředí se nejraději pohybujete? Na to je velmi jednoduchá odpověď: nejlépe se cítím v prostředí Windows 95/98 a také v prostředí Windows NT. Když už jsme u toho, tak co mi nevyhovuje, je prostředí Windows 3.11.
Jaké máte zaměstnání? Když to hodně zjednoduším, tak se dá říci, že skládání obrázků dohromady. Najdu si jeden obrázek, druhý, třetí nebo další a pěkně je srovnám za sebou, aby vše lépe vypadalo. Pokud je potřeba, tak je ještě nějakým způsobem upravím.
A není ve Vašem oboru příliš vysoká konkurence? Je a není. Je mnoho těch, kteří se snaží být nám podobní, ale jak říkám, jenom se snaží. Opravdovou konkurencí pro mě jsou například Ulead GIF Animator nebo Animation Shop (JASC).
Co máte stejného a v čem se od své konkurence lišíte? Začnu nejdříve u věcí, které máme stejné. Především to je optimalizace grafiky, kontrola počtu barev, funkce lupy (20%-400%), nastavení průhlednosti pozadí, několikanásobná funkce UNDO, standardní editovací možnosti, změna velikosti obrázků. Nyní se dostávám k tomu, co mám navíc - široké možnosti importu, luxusnější práci s náhledem, pěkné uživatelské rozhraní, rotace celé animace.
Nejmenoval jste možnost tvorby efektů? Ano, máte pravdu, nejmenoval. Tuto schopnost totiž nemám.
Všiml jsem si že jste svou práci zdokumentoval v přehledné dokumentaci ... Udělal jsem to z jednoduchého důvodu. Pokud by někdo něco nepochopil, pak je tu právě dokumentace, kde jsou veškeré postupy vysvětleny.
Děkuji Vám za rozhovor a doufám že se opět někdy setkáme. Není zač, nashledanou.
Relevantní odkazy: |